mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Enkele dagen in pakara

Lieve allemaal,vrijdag zijn we met een vlucht naar Pokara gekomen.We verblijven in een mooi hotelletje met heel vriendelijk personeel.Pokara is een mooier gedeelte van Nepal en het doet ons wel eens goed om er even tussen uit te zijn.Jehebt hier een mooi meer waar we al zijn gaan wandelen,leuke winkeltjes,gezellige restaurantjes.Je kan er heel goedkoop eten ,alleen de wijn is duur in Nepal.Vandaag hebben we een waterval,grotten en boedistisch klooster bezocht.We hebben heel wat kilometers afgelegd.Het verkeer is hier ook rustiger.Ik heb ook wat tijd genomen om wat te lezen en dichter bij mezelf te komen.Ik besef dat onze datum van vertrek dichter bijkomt en begin nu al emotioneel afscheid te nemen van de kinderen in het klasje.Oo,wat heb ik hier van genoten,elke dag kregen ze meer zelfvertrouwen en spontaner in omgang.Ik ben erg dankbaar dat ik iets klein heb kunnen bijdragen in het levensgeluk van deze kinderen.Vandaag zijn we ook fotoos gaan maken,want daar houden ze echt van .We gaan deze de laatste dag in het klasje ophangen zodat ze ook een klasfotootje hebben.Het afscheid gaat niet makkelijk zijn.Ik draag ze voor de rest van mijn leven in mijn hart en bidt voor hun toekomst ????

Reacties

Reacties

Kevin, Lieke, Lia, Elle - team VW

Dag Mieke & Dirk,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten, niet alleen van de Nepalese cultuur & natuur, maar ook van het project. Mooi dat jullie zo'n waardevolle bijdrage kunnen leveren! Deze laatste dagen zullen vast pittig zijn, maar geniet er nog even van.
Groetjes Elle ~ namens het VW team

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active