mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

2 onvergetelijke dagen in de kindergarden

Hallo lieve allemaal,Het is al weer 2 dagen geleden dat ik nog een berichtje achter liet.Maandag zijn we samen gestart met de kindergarden.We hebben er echt van genoten.In de voormiddag geven we een klein beetje Engelse les in ons klasje en namiddag spelen we buiten .In de namiddag is het hier nog rond de 23 graden.Gisteren zijn Dirk en ik naar een speelgoed winkel geweest om van onze donaties iets te kopen.Later gaan jullie hier fotoos van zien.Ik wil iedereen bedanken dat ook jullie je steentje hebben bijgedragen om deze kinderen een aangename tijd te geven op het schooltje.Vooral onze lieve buren en al ons goede vrienden.Een welgemeende dank je wel ????

Reacties

Reacties

Claire en Mon

Jammer...als ik de foto's wil bekijken komt volgende melding telkens tevoorschijn..:
"404 oeps we kunnen je pagina niet meer vinden"
Maar door je verhaal te lezen weten we dat het de tijd van jullie leven is!
Petje af voor wat jullie doen!
En kunnen jullie al een mondje Nepalees praten..? ;-)
Grts van ons...

joris

De foto`s krijg ik ook niet te zien, maar het blijft leuk dmv jullie blog te kunnen volgen hoe het jullie daar meevalt. Dikke knuffels van onze 3 meiden

Mieke

Wat jammer dat jullie onze fotoos niet kan zien.Ik weet niet wat er fout loopt ???❤️❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active