mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Een mooie zondag in Thamel

Hallo,nog even een kort verhaaltje schrijven.We hebben een vrij weekend gehad en zijn 2 dagen verbleven in een hotelletje in Thamel.Het is een grotere stad met meer toerisme.Er zijn hele leuke winkeltjes met fijne spullen.We hebben ook in een mooier hotel geslapen met een gewone matras .ik was zo gelukkig en dankbaar hiervoor want ik had al 14 dagen op een plank gelegen.Dirk is op vrijdagavond terug gekomen van zijn adventure week.Hij heeft er echt van genoten,maar we waren toch heel blij dat we na een week terug samen waren.Zodadelijk nemen we een taxi naar Bosundara waar we morgen terug in de kindergarden gaan werken.We kijken er samen weer naar uit om de kinderen een onvergetelijke week te geven.Dirk en ik hebben al allerlei plannen.We vinden het zo fijn om hun een lach op hun gezicht te toveren.tot later ????Bosundara is een arme woonwijk in Nepal.

Jos en Hilde

The time of your life!

Guy Maex

Het lijkt me daar een hele belevenis te zijn? Amuseer jullie!

Els en Bert

Zo boeiend om jullie verhalen te lezen. Geniet er ginder nog van, jullie zijn missionarissen werk aan het doen.

Heidi V

Dat zal wel een serieuze indruk bij jullie nagelaten hebben Fijn te horen dat jullie er zo van genieten