mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Een maandag in Nepal

Lieve allemaal,

Vandaag ben ik officieel gestart met mijn werk in de kindergarden.Dirk is vanmorgen om 6 uur vertrokken op een adventure week.Ik zie hem pas op vrijdag terug .Hij gaat 2 dagen raften en dan brengt hij nog 2 dagen in de jungle door.Ik ben erg benieuwd naar zijn ervaringen vrijdag. ik heb zelf een fantastische dag achter de rug samen met de kinderen.Dirk en ik hadden afgelopen weekend wat spulletjes gekocht in het dorp om mee te spelen.Ze zijn allemaal zo enthousiast en zitten vol energie.De kinderen die in het klasje zitten hebben niet de mogelijkheid om naar de school te gaan omdat je daar voor moet betalen.De leeftijd van de kinderen is van 2,5 jaar tot 8 jaar .Ze worden hier door de greenhouse opgevangen en krijgen ook s middags een warme maaltijd.Het geeft me zelf zo een goed gevoel om de kinderen zo gelukkig te zien ????

Reacties

Reacties

Greet en Raf

Indrukwekkend om dit allemaal te zien .Wat gaan wij veel bijpraten als jullie terug zijn . Tot later.

Marc

Amaai de jungle en raften das pas de max voor Dirk .
Mieke een fijne week met je kindjes , genieten !!!

Claire en Mon

Wat een prachtig werk dat jullie daar doen! Ook effe wennen om er zonder Dirk te blijven! Ik wens je een toffe week! grts...

Martine

De kinderen zien er echt te gelukkig en tevreden uit Mieke en jij ook. Geniet ervan en voor Dirk zal het ook een fijne week zijn . Genieten jullie maar groetjes martine en johny

Joris en Anke

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen... Onze kinderen vinden het ook leuk om jullie foto`s te zien maar tegelijkertijd vinden ze het een vreselijk idee dat er kinderen zijn op de wereld die geen mama of papa meer hebben... Jaja sommige kinderen hebben aan de start van het leven al harde noten te kraken en daar zijn die van ons door jullie blog zich wel bewust van. Knap wat jullie allemaal doen voor mensen die het nodig hebben!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active