mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Alweer woensdag

Vandaag ben ik aan het woord . Vanmorgen om 7u30 hadden we yoga en meditatie , en ik voel me al heel wat jonger en was een unieke ervaring . Daarna hadden we Nepalese kookles van een mooie lieve dame Sapana .dit was best wel leuk en plezant en het was ook nog lekker .

Na de lunch zijn we vertrokken met de bus een boedistische tempel bezoeken.

De reis naar de tempel is even spannend als de tempel zelf .

Ik ben al op veel plaatsen geweest maar dat heb ik nog nooit meegemaakt ,maar ja .

We hebben ook nog even tijd gehad om met de kinderen in het klasje iets te doen , dit geeft ons een prachtig gevoel en veel voldoening .

Dat was het voor vandaag . Ps het is hier alle dagen schitterend weer (27gr) dat is wel geweldig grts ????

Kevin, Lieke, Lia, Elle - team VW

Wat fijn dat jullie daar mooi weer hebben! Klinkt alsof jullie heel wat nieuwe ervaringen opdoen. Top!

Hilde en Jos

Mooi geschreven Dirk en breng wat graden mee naar Houthalen!

Heidi V

Wat een avontuur ; das echt wel de moeite als je al die foto's ziet

Martine Vos

Ook vandaag weer een mooi verhaal! Jullie gaan als herboren terig komen.
Breng een potteke warmte mee ;-)

greet bamps

Prachtige foto's...blij dat jullie het goed maken...mooie natuur ook daar...hier is het bibberen: Nat én koud...brrrrr....lieve groetjes xxx

Mytwinstory

Geiet ervan Mieke & Dirk! Noëmi

Suzy

Wat fijn om zo te kunnen volgen! t is de moeite daar!

Claire en Mon

Wat een avonturen...
Tja die wegen zijn wsch ook niet van de beste...Jullie blijven op 1 plaats logeren of trekken jullie door naar andere streken? De natuur zal zeker de moeite zijn! Grts Mon en Claire