mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Introducutiedag

Hallo Lieve mensen,vandaag hebben we onze eerste introductie dag gehad.Er start een nieuwe groep van 9 vrijwilligers.Meisjes van Zweden,Noorwegen,Oostenrijk en 2 gekke Belgen ??. We hebben ook een Nepalese naam gekregen en heel wat uitleg over het hindoeïsme .82 procent van de bevolking is hindoeïstisch .We hebben samen met de groep een meditatie gedaan,het was echt leuk.Niet te onderschatten ,het was wel zwaar voor ons omdat alles in het engels is.Het vraagt veel concentratie en je wil toch zoveel mogelijk opsteken. De temperaturen verschillen hier erg .s morgens en tegen de avond is het erg koud.We kunnen maar een paar uurtjes een warme douche nemen.Als je opstaat is het erg koud.Vanmorgen heeft het lang geduurd eer ik het echt warm had.Ik heb me opgewarmd met de zonnestralen.Ok was er weer een moment om met de kinderen te spelen.Ze houden erg van onze ballonnen ,en tekenen heel graag.Vanaf volgende week ga ik mee het klasje in om kansarme kinderen wat les te geven .Ze zijn zoooo lief ????

Martine Vos

2 gekke Belgen :-)))
Misschien wel een beetje gek maar met een groot hart!
Geniet er van!

Kevin, Lieke, Lia, Elle - team VW

Mooi berichtje & leuke foto's Mieke & Dirk! We volgen jullie met veel plezier :)

Claire en Mon

We merken aan je verhalen dat jullie het echt naar je zin hebben. Geniet ervan, fijn om een stukje mee te kunnen meevolgen. Grts ;-)

Marleen

Super wat jullie toch doen ❤

Zus

Super ??