mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Eerste dag in Nepal

Hallo lieve mensen,ik had voor jullie al een mooi verhaal neergeschreven maar alles is weer verdwenen.Shit op een verkeerde knop geduwd ??.Dus beginnen we gewoon opnieuw. We zijn rond 14 uur aangekomen in Nepal.Onze reis is goed verlopen maar zit ons toch wat in onze benen.vooral het laatste stuk van de luchthaven naar het green house was een unieke ervaring.Ik was zo blij dat we er uiteindelijk waren ,werden we in een heel klein camionette gestompt.Ik zag Dirk nog nauwelijks zitten.Het was er mottig ,en het verkeer was er om gek van te worden.??.ons ma en onze pa zouden ons vertellen daar gaan jullie toch niet inkruipen??.Zo hebben we onze eerste indrukken van Nepal opgedaan.We zijn toch wat in ons bed gekropen ,op een keiharde matras ,juist een plank maar hebben toch enkele uren kunnen slapen.Vanavond hebben we al kennis gemaakt met Louise .Een 4 jarig meisje dat samen met haar moeder in het green house woont.We hebben al de hele avond spelletje gespeeld.Morgen hebben we  og een rustdag en maandag starten met 9 andere mensen de cultuurweek.zo,ik ga er mee stoppen en hoop dat ik het nu juist verstuurd krijg.Daar gaan we ????


Reacties

Reacties

Schevenels Carine

Prachtig wat jullie doen!

Marc Delvaux

Super wat jullie doen veel succes

Martine Vos

Jullie eerste avond bracht blijkbaar al een hele cultuurshock teweeg. Ik kijk uit naar de volgende verhalen. Heel veel succes! Respect!

Yolanda Camacho

Heel mooi van jullie... ???

Lut Bollen

Super al veilig daar, nu maar genieten

Kris en Claudia

Goed aangekomen , geniet nu van jullie cultuurweek? mooi wat jullie doen, tot snel xx

Christel

Spannend...ik kijk uit naar jullie volgende verhalen...op naar de cultuurweek...veel liefs xxxxx

Hilde en Jos

Mieke en Dirk
Fijn jullie eerste indrukken te mogen lezen. Geniet van jullie cultuurweek en alle andere boeiende uitdagingen!

Carine

Geniet van dit prachtig avontuur ?

Chantal

Alle nog al een avontuur , ik merk het de klik met de kids is al gemaakt ik had niet anders verwacht van jullie geniet en bij de groep blijven eh ?

martine

geniet van deze mooie ervaring

rosina

hoi mieke en dirk,

fijn dat we jullie kunnen volgen ,geniet met volle teugen.
jullie gaan dat geweldig doen!!

Yvonne

Dank je voor je bericht. En leuk dat je je ervaringen met ons deelt. Veel succes met jullie cultuurweek. Xxx

Smeets Marleen

Geniet ervan Mieke & Dirk
❤❤❤

Kim

Geniet van deze unieke en prachtige ervaring

Greet

Zo fijn dat we jullie kunnen volgen?...ben benieuwd naar de volgende verhalen en wens jullie nogmaals een onvergetelijke ervaring in Nepal! Xxx

Heidi V

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen Dat zal een zeer unieke belevenis voor jullie zijn Spannend!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active