mieke-en-dirk-in-nepal.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Mieke

Reacties

Reacties

Anja Govaerts

Wij wensen jullie een fijne reis en zeker een ervaring die je de rest van je leven meedraagt . Twee geweldige mensen die altijd andere mensen helpen en voor iedereen klaar staan , het hart zeker op de juiste plaats . Die kinderen worden zeker verwend op alle mogelijke manieren . Mieke en Dirk geniet ervan Anja , Julie en Britt

Lut Bollen

Jullie gaan een fantastische reis maken en herinneringen met de kindjes om nooit meer te vergeten !
Veel geluk en succes wens ik jullie schatten ??❤️

Manuke

Mieke en Dirk , geniet van jullie avontuur.. het gaat ook zwaar zijn maar jullie wilskracht en liefde voor de kinderen zal alles verzachten. Geef t daarna een plaats en weet dat velen dit zouden snel zeggen: Ah ja da wil ik ook wel eens doen, maar jullie doen t gewoon! Das prachtig! Jullie rugzak wordt gevuld met liefde en liefde weegt niks ! De wereld is zoveel mooier met het zien dat er echte goede mensen bestaan! Bedankt dat wij mogen meevolgen aan jullie avontuur ik sta te popelen om elke dag te kijken!❤️

Raf en Greet

Zus en schoonzus en broer en schoonbroer , al onze sympathie maar vooral veel liefde en respect . Raf en Greet .

Sunita

Ik kan niet wachten om al jullie geweldige avonturen te volgen !
Geniet van deze reis , en van de verschillende culturen die je daar zal zien !
Maak de mooiste herinneringen ❤

Dikke kus

Nicolevanderoye@telenet.be

Fijn verblijf in Nepal! Jullie zullen dat zeker goed doen ! Er is nog veel werk aan de winkel in de getroffen plaatsen door de aardbeving. Jullie gaan de kindjes zeker veel liefde bijbrengenen . Succes en een dikke pluim voor jullie werk!

Martine Vos

Mieke en Dirk,
Heel veel succes met jullie project. Fantastisch dat jullie je hiervoor willen inzetten!
Geniet, ervaar en breng heel veel herinneringen mee!
Respect!!

Geert

Geniet van jullie fantasch project.
Ik kan niet wachten naar de mooie verhalen die we op deze blog te zien krijgen.
De kindjes ginder gaan alvast veel ontvangen van jullie.
Geniet ervan.

Groetjes van geert

Joris en Anke

We zijn erg nieuwsgierig naar jullie verhalen. We wensen jullie een geweldige levenservaring en tegelijkertijd een cultuurbad bij mensen die alle steun kunnen gebruiken.
Joris Anke en de kidz

Laura

Mieke en Dirk, heel veel plezier in Nepal! Geniet van alle momenten. Deze reis gaat onvergetelijk zijn!
Veel succes!

Hilde

Geniet van deze unieke ervaring

Kevin, Lieke, Lia & Elle - VW team

Hallo Mieke & Dirk,
We zijn super benieuwd naar alle avonturen die jullie in november gaan beleven! We spreken jullie voor vertrek nog even.
Groetjes

Henri

Wat fantastisch dat julllie zoveel goed werk doen....zal julllie blijven volgen zal een levenservaring worden...die je nooit meer zal vergeten. Trots op julllie.

Greet Bamps

Mieke en Dirk
Hoe fijn dat we jullie gaan kunnen volgen tijdens deze uitzonderlijke reis!
Jullie zijn prachtmensen en dit wordt sowieso een onvergetelijke ervaring?
Moge jullie ginder veel geluk en liefde kunnen geven en ontvangen!
Ik wens jullie van harte een prachtige reis! !! Greet

Ann Hamakers

Liefste Mieke en Dirk, met het hart op de juiste plaats gaan jullie samen op stap in dit onvergetelijke avontuur. Gewoon prachtig. Dikke knuffel ❤ van Ann en Thierry

PIEK & MARLEEN

Mieke & Dirk,
Zo twee liefde volle mensen die een avontuur gaan beleven ,die veel warmte en liegde gaan geven.Jullie gaan dit schitterend doen .
Wij denken aan jullie en staan achter jullie !
Mieke & Dirk maak er iets moois van om nooit te vergeten.
Dikke knuffels ❤❤❤

Evi en Kim

Lieve Mieke en Dirk, geniet van jullie reis. Jullie gaan dit fantastisch doen! Zo mooi wat jullie ondernemen. Als jullie terug zijn, spreken we af zodat jullie alles over dit prachtige avontuur kunnen vertellen! Vel liefs en tot snel ?

Sara n Richard

Veel plezier op dit onvergetelijk avontuur. Kan niet wachten om jullie verhalen te lezen en photos te zien dikke knuffel van ons xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active